Zo verwerken wij uw aanvraag!
Lees dit door, zodat u weet hoe en wanneer u informatie krijgt
1. Verificatie
Wij willen er zeker van zijn dat de CRM box gebruikt wordt door organisaties waarvoor deze bedoeld is. Daarom verifiëren wij uw aanvraag door u kort telefonisch te spreken. Zorg daarom dat u voor ons bereikbaar bent. U kunt ons herkennen aan telefoonnummer 030 227 21 20. U mag ook ons bellen.
2. Toegang tot digitale informatie
Na verwerking van uw aanvraag, ontvangt u een mail van ons. Hiermee krijgt u toegang tot alle informatie van het ICT informatiecentrum die digitaal voor u beschikbaar is. Check uw SPAM map als u na een paar dagen nog niets ontvangen heeft.
3. U ontvangt informatie per post
Informatie die alleen fysiek beschikbaar is, ontvangt u per post. Deze past gewoon door de brievenbus.
4. Informatie van informatiepartners
Gerichte informatie krijgt u via enkele informatiepartners die wij op basis van uw aanvraag bepalen en aan u voorstellen. Om u niet te overladen met niet-relevante informatie, stemt u de samenstelling van hun informatie rechtstreeks met hen af. Hiervoor kunnen zij u per telefoon of mail benaderen. Zorg ook dat u voor hen bereikbaar bent. Dat versnelt de afhandeling van uw aanvraag.
Heeft u nog vragen?
Bel ons gerust op 030 227 21 20. Wij helpen u graag!
Wij wensen u veel succes met uw CRM project!