CRM box | Gratis informatie CRM selectie – CRMsystemen.nl

CRM box

De belangrijkste informatie bij de selectie van CRM software

De CRM box is gratis beschikbaar voor iedere organisatie die bezig gaat of is met de selectie van CRM software voor 5 users of meer. De informatieservice bestaat uit (1) boeken, checklists en online informatie over de toepassing en selectie van CRM software, (2) bij uw project passende informatie over CRM oplossingen en (3) de ICT nieuwsbrief voor actuele aanvullingen. U bepaalt zelf van welke onderdelen u gebruik maakt. Voordelen:

  •   U neemt betere beslissingen, maakt minder fouten en krijgt betere inzichten.
  •   U heeft meer kennis van valkuilen, succesfactoren, risico’s en oplossingen daarvoor.
  •   U bent een betere gesprekspartner voor CRM adviseurs, leveranciers, medewerkers, enz.
  •   Al meer dan 15 jaar de meest gebruikte informatiebron bij CRM selectie.

CRM BOX AANVRAGEN – GRATIS

  •   Het ICT informatiecentrum gaat zorgvuldig om met uw gegevens, conform ons privacystatement.
  •   Stel uw vragen over de box of uw aanvraag via de telefoon of Whatsapp (zie onder).
  •   Vult u alle velden in. Uw telefoonnummer is nodig voor eenmalige controle van uw aanvraag.

Voorletters / voornaam

Achternaam

Bedrijfsnaam

Zakelijk e-mailadres

Rechtstreeks telefoonnummer


OVER DE CRM BOX

Waarom de box? – U gaat beslissen over CRM software, oplossingen en aanbieders. Velen gaan u daarbij beïnvloeden: uw huidige leverancier, nieuwe CRM aanbieders, selectie-adviseurs, consultants, medewerkers. Allemaal hebben zij hun eigen belangen. Helaas zijn weinigen zo objectief als u zou wensen. Eigen kennis over CRM software en CRM selectie is daarom noodzakelijk. Die kennis biedt de CRM box u.

Wat ontvangt u?
De CRM box is een informatieservice van het ICT informatiecentrum bestaande uit drie onderdelen: basiskennis, informatie over CRM oplossingen en de ICT nieuwsbrief. Samen vormen deze drie onderdelen een compleet pakket aan kennis en informatie die u stap voor stap begeleidt bij het vinden, selecteren en implementeren van nieuwe CRM software. U maakt alleen gebruik van de informatie die u nodig heeft. Meerdere mensen in uw projectteam kunnen van de informatie gebruik maken. Wat de uitkomst van uw selectietraject is, maakt ons niet uit. Het ICT informatiecentrum is onafhankelijk en heeft geen enkel belang bij uw keuzes en beslissingen.

(1) Basiskennis
Het ICT informatiecentrum beschikt over een eigen redactie en werkt samen met meer dan 200 kennispartners. Kennispartners zijn specialisten bij adviesbedrijven, kenniscentra en leveranciers. Hun praktische en theoretische kennis is zeer waardevol en laat u de vele facetten van CRM software en de selectie daarvan zien. Wij publiceren deze kennis in boeken, e-boeken, whitepapers, checklists en online documenten. Met de CRM box heeft u toegang tot al deze informatie, waaronder het Handboek Softwareselectie en diverse boeken over CRM software en CRM selectie. Publiceren wij tijdens uw project nieuwe informatie over CRM software, dan is deze direct voor u beschikbaar.

(2) Informatie over oplossingen
De hierboven genoemde basiskennis krijgt pas echt betekenis als u deze kunt projecteren op bestaande oplossingen. Omdat het ICT informatiecentrum zelf geen CRM oplossingen levert, komt deze informatie rechtstreeks van enkele CRM specialisten. Zij zijn informatiepartner van het ICT informatiecentrum. U kunt, als u dat wenst, met hen spreken over de specifieke eigenschappen van uw CRM project. Zij hebben ervaring in uw branche, zijn bekend met uw bedrijfsproces en kennen de actuele ontwikkelingen. Informatiepartners weten dat u in deze fase alleen nog maar kennis en informatie wenst. Hoewel zij een commercieel belang hebben om met u over hun oplossingen te praten, blijkt de informatie die u van hen krijgt zeer waardevol. U kunt een betere verbinding maken tussen theorie en praktijk. Ook kunt u oplossingen beter met elkaar vergelijken. Uiteraard hoeft u geen zaken met hen te doen; wij hebben daar ook geen belang bij. Om met u af te stemmen welke informatie relevant voor u is, nemen enkele informatiepartners eenmalig contact met u op. Zij worden daarom over uw aanvraag geïnformeerd. Dat zijn er nooit meer dan tien, meestal minder. In ieder geval genoeg om voldoende inzicht te krijgen in wat er met CRM software mogelijk is. Dit contact kunt u ieder moment verbreken. Het ICT informatiecentrum ziet erop toe dat dit op de juiste manier gebeurt. U wordt dus niet onnodig lastgevallen en bepaalt zelf welke informatie u wilt of niet.

3. Aanvullingen (ICT nieuwsbrief)
Via de ICT nieuwsbrief blijft u tijdens uw CRM project op de hoogte van nieuwe informatie en publicaties over CRM software. Tweemaal per maand informeert het ICT informatiecentrum via de ICT nieuwsbrief 12.000 ICT beslissers over belangrijke ontwikkelingen, nieuwe websites, boekjes, whitepapers en meer. Afmelden kunt u zich op ieder moment.

Stel ons uw vragen over de CRM box
Twijfelt u over het aanvragen van de CRM box, neemt u dan even contact met ons op. Sinds de introductie van de CRM box maakten al duizenden grote en kleine organisaties gebruik van deze informatieservice. Grote kans daarom dat de CRM box ook voor u heel waardevol zal zijn.

• Bel de servicedesk van het ICT informatiecentrum via 085 40 10 218
• Stuur uw Whatsapp bericht naar 06 – 83 77 41 91.