Wat is de CRM box - CRMsystemen.nl

Wat is de CRM box?

De CRM box geeft u in drie stappen toegang tot alle noodzakelijke informatie bij de oriëntatie op CRM software of de selectie daarvan. Daarnaast bevat de CRM box een complete handleiding om met gebruik van CRM software klantgerichter en succesvoller te worden. De informatie helpt u bij het nemen van de juiste beslissingen en het voorkomen van fouten waardoor veel bedrijven binnen 2 jaar weer gaan zoeken naar een andere CRM oplossing.

STAP 1 – TOEPASSING

De CRM box wordt zo goed mogelijk afgestemd op uw toepassing. Daarom is het belangrijk dat wij iets weten over uw organisatie en activiteiten. U geeft dit online aan ons door. Of u belt ons. In een paar minuten is dit geregeld.

STAP 2 – KENNIS EN INFORMATIE

Voor goede beslissingen, om fouten te voorkomen en om CRM leveranciers en specialisten te kunnen aansturen, heeft u kennis nodig. Na verwerking van uw aanvraag, krijgt u toegang tot die kennis: online informatie, stappenplannen, checklists en unieke door het ICT informatiecentrum samengestelde (e)boeken. Inclusief het boek ‘Komt een CEO bij de IT-dokter’, Handboek Softwareselectie, boeken over CRM software en CRM selectie en soms tijdelijk aangevuld met een extra boek over klantgericht ondernemen, digitale transformatie of datagedreven werken. De meeste informatie is digitaal, enkele boeken zijn fysiek beschikbaar.

STAP 3 – CRM OPLOSSINGEN

U ontvangt informatie over vijf tot acht CRM oplossingen die aansluiten op uw toepassingen. Het is zeker niet zo dat u daaruit een keuze moet maken. De oplossingen geven u een beeld van nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden. U ziet de verschillen, kan vergelijken en uw selectiecriteria verder aanscherpen. Belangrijk om in een latere fase goede beslissingen te kunnen nemen. Omdat het niet praktisch is als wij daar nog tussen zitten, ontvangt u deze informatie rechtstreeks van de bron: ervaren CRM specialisten die uw processen begrijpen en de ontwikkelingen kennen. Voor afstemming hierover kunnen zij u bellen of mailen (het doel is informatie, geen sales). U bepaalt uiteraard zelf of u van deze informatie gebruik maakt. Als u wel de informatie van het ICT informatiecentrum wenst, maar niet benaderd wilt worden door specialisten, bel ons dan even. Dan stemmen wij met u af hoe wij u het best kunnen helpen.

BELANGRIJK: U mag van alle informatie die wij u aanreiken gebruik maken, maar dat hoeft uiteraard niet. Zo past de hoeveelheid informatie altijd bij uw informatiebehoefte.

Heeft u hier vragen over?
Bel ons gerust op 085 40 10 218. Wij geven u graag antwoord!