CRM box

De enige onafhankelijke leidraad bij CRM projecten

Waarom aanvragen?

De CRM box helpt u bij het succesvol selecteren en implementeren van CRM software. U neemt betere beslissingen, voorkomt onnodige fouten, krijgt nieuwe inzichten en wordt minder afhankelijk van leveranciers en adviseurs, die bijna altijd belangen hebben bij de CRM oplossing die zij adviseren. De CRM box is dan ook al sinds de introductie in 2001 de meest complete en meest gebruikte onafhankelijke kennisbron bij CRM selecties en implementaties.

Wat ontvangt u?

De CRM box bestaat uit informatie per post en online informatie. U ontvangt boeken over de toepassing en selectie van CRM software, het Handboek Softwareselectie, informatie over cloudoplossingen, de juridische aspecten van de aanschaf en het gebruik van software, checklists, whitepapers, tips, adviezen, enz.. Alle kennis en informatie is door het ICT informatiecentrum zelf samengesteld in samenwerking met meer dan 200 ICT kennispartners. De media van het ICT informatiecentrum hebben jaarlijks meer dan 200.000 gebruikers.

Voor wie bedoeld?

De CRM box is beschikbaar voor iedere organisatie die een nieuwe CRM oplossing overweegt of het selectietraject al gestart is. De gratis toezending is mogelijk door enkele sponsors, die de gelegenheid krijgen hun CRM oplossing aan u te presenteren. Uiteraard ondervindt u hiervan geen overlast en heeft dit geen enkele invloed op de onafhankelijkheid waarmee de box is samengesteld.

Regel uw aanvraag direct

De aanvraag van de CRM box is gratis en verplicht u tot niets. Lees daarvoor de voorwaarden. Twijfelt u, heeft u nog vragen over de inhoud of een andere vraag? De Servicedesk van het ICT informatiecentrum (085 40 10 218) beantwoordt uw vragen met plezier.

Na het verzenden van uw aanvraag kunt u – als u dat wenst – direct meer informatie geven over uw CRM project. Aanvullende informatie over CRM software kan dan nog beter worden afgestemd op uw bedrijfsgrootte, proces of branche.