CRM box dit ontvangt u - CRMsystemen.nl

Hieruit bestaat de CRM box

De CRM box bevat alle noodzakelijke informatie over de selectie, implementatie en toepassing van de CRM oplossing die u zoekt, helpt u bij het maken van goede keuzes en biedt u een handleiding voor het succesvol uitvoeren van uw CRM project. U kunt gebruik maken van digitale informatie, fysieke boeken, projectgerichte informatie, antwoord op uw vragen en hulp en advies van specialisten.

Informatie over het uitvoeren van uw CRM project

  • Stappenplannen, checklists, overzichten.
  • Weten wat u zelf kunt doen en wat u beter kunt uitbesteden.
  • Inzicht in de rol van nieuwe software voor uw digitale transformatie en datagedreven werken.
  • Boek ‘Komt een CEO bij de IT-dokter’ (zie hieronder).
  • Adviezen en tips over het projectmanagement.

 
Publicaties over de selectie en implementatie van CRM software

  • Handboek Softwareselectie
  • CRM in de cloud of on premise, voordelen en nadelen
  • CRM software en leveranciers vergelijken
  • Actuele ontwikkelingen, weten waar u rekening mee moet houden
  • Adviezen en tips over CRM softwareselectie en implementatie

 
Informatie gericht op uw project *

  • Informatie over 5 á 10 CRM oplossingen die bij uw bedrijf en/of activiteiten passen
  • Antwoord op uw vragen
  • Adviezen en tips, gericht op uw bedrijf en activiteiten

 

* De informatie over passende CRM oplossingen en overige op uw project gerichte informatie ontvangt u rechtstreeks van vijf tot maximaal tien informatiepartners van het ICT informatiecentrum. Zij zijn expert op het gebied van CRM oplossingen en toepassingen. Voor afstemming van de juiste informatie nemen zij contact met u op. Heeft u geen extra informatie of hulp nodig, dan stopt dat uiteraard.

 

Extra boek: ‘Komt een CEO bij de IT-dokter’

Bij de keuze van nieuwe ERP, CRM, HRM, document management, warehouse management, business intelligence of andere bedrijfssoftware ligt een groot gevaar op de loer. Het gevaar namelijk dat u in het selectieproces van de software alle bestaande bedrijfsprocessen, oude gewoonten en ingeslepen eisen en wensen als uitgangspunt neemt. Het resultaat van een selectietraject dat ‘oud denken’ als vertrekpunt neemt, is dat u uiteindelijk kiest voor een CRM oplossing die voorbij gaat aan nieuwe mogelijkheden en verbeterde bedrijfsprocessen. En dat nog los van de andere nadelen die u van een mislukt softwareproject kunt ondervinden, zoals kosten die de pan uit rijzen, functionaliteiten die gemist worden of deadlines die niet gehaald worden.

In dit succesvolle boek van het ICT informatiecentrum leest u de wijze lessen van jarenlange praktijkervaring van de auteur met selectietrajecten en software-implementaties. U leest over wat de invloed is van ‘oud denken’ op verkeerde keuzes, over waarom softwareprojecten fout lopen en over het feit dat dit pas zichtbaar wordt als u al te laat bent om nog in te grijpen. Na het lezen van dit boek kunt u de valkuilen tijdig herkennen, weet u wat er fout kan gaan als u bepaalde kennis niet heeft en kent u de methoden om mislukkingen te voorkomen. Dat maakt dit boek een ‘must read’ voor iedere manager, ondernemer of andere (mee)beslisser die betrokken is bij IT projecten.