Box aanvraag veelgestelde vragen - CRMsystemen.nl

Veelgestelde vragen

Wat is de CRM box?

De CRM box omvat alle informatie van het ICT informatiecentrum over de keuze, implementatie en toepassing van CRM oplossingen, aangevuld met de belangrijkste informatie hierover uit externe bronnen. Hiermee ontstaat een complete set kennis en informatie waarmee u uw CRM project optimaal kunt uitvoeren. De meeste informatie is digitaal voor u beschikbaar.

Waarom een CRM box aanvragen?

De CRM box helpt u bij het succesvol uitvoeren van uw CRM project. De box biedt u alle kennis over de selectie, implementatie en toepassing van de CRM oplossing die u zoekt en informeert u over hoe nieuwe technologie bijdraagt aan uw digitale transformatie en datagedreven werken. U kunt snel en goed de best passende softwareoplossing vinden en neemt betere beslissingen. Dankzij de box begrijpt u adviseurs, consultants en leveranciers beter en bent u tijdens de uitvoering van uw project minder afhankelijk van hun kennis en adviezen. Daarnaast is de kans op fouten tijdens uw project kleiner. Over wat die fouten zijn en hoe u deze voorkomt (bijna 50% van alle softwareprojecten mislukt of levert niet het gewenste resultaat op) leest u in het boek ‘Komt een CEO bij de IT dokter’, dat onderdeel is van de CRM box. Kortom, de box biedt u de noodzakelijke kennis over de softwareoplossingen zelf, het organiseren van uw CRM project en over de risico’s, valkuilen en succesfactoren daarvan. Meer dan 90% van de ontvangers van de CRM box (grote organisaties en mkb) geeft aan de informatie niet te hebben willen missen. Grote kans dat dit ook voor u geldt.

Waaruit bestaat de CRM box?

De CRM box bestaat uit online informatie, boeken, stappenplannen, overzichten, nieuws, productinformatie, tips, adviezen en antwoord op uw vragen. We onderscheiden drie onderdelen:

1. Kennis over het organiseren en aansturen van uw CRM project.
2. Kennis over de selectie, implementatie en toepassing van CRM software.
3. Gerichte informatie over 5 á 10 CRM oplossingen die passen bij wat u zoekt.

Van wie ontvangt u de informatie?

Onderdelen 1 en 2 ontvangt u rechtstreeks van het ICT informatiecentrum. Onderdeel 3 is zo specifiek mogelijk en wordt u aangereikt door informatiepartners van het ICT informatiecentrum. Zij hebben als CRM specialist ervaring in uw branche, zijn bekend met uw commerciële bedrijfsproces en kennen actuele ontwikkelingen die voor u van belang zijn. U maakt alleen gebruik van de informatie die u nodig heeft en spreekt alleen de informatiepartners die u wilt spreken voor informatie over oplossingen, advies of antwoord op uw vragen. U wordt niets opgedrongen en bepaalt zelf welke hulp of informatie u krijgt.

Hoe uniek is de informatie die ik ontvang?

Het ICT informatiecentrum is een zelfstandig en onafhankelijk kennisplatform, gericht op het leveren van kennis waarmee u betere beslissingen kunt nemen over ICT toepassingen en projecten. Wij hebben een eigen redactie en werken samen met meer dan 300 kennis- en informatiepartners. Wij publiceren de kennis in eigen media: websites, (e)boeken, whitepapers, checklists, online publicaties en de ICT nieuwsbrief. Met de CRM box heeft u toegang tot al deze informatie, waaronder dus ook boeken, kennisdocumenten en selectietools, het Handboek Softwareselectie en het boek ‘Komt een CEO bij de IT dokter’.

Waarom is de CRM box gratis?

Alle informatie van het ICT informatiecentrum is gratis beschikbaar. Dat is mogelijk omdat wij via enkele media inkomsten kunnen genereren uit commerciële mogelijkheden voor ICT leveranciers, zoals betaalde vermeldingen, advertenties of het contact dat ontstaat tussen informatieaanvragers en informatiepartners. Wij hebben op geen enkele manier een belang bij uw keuzes van oplossingen of leveranciers. Of en met wie u zaken doet, maakt ons niet uit. In die onafhankelijkheid onderscheidt het ICT informatiecentrum zich.