CRM informatie | Boeken, whitepapers, CRM box en meer

CRM informatie

Kies hier uw informatie over CRM software

Wilt u weten welke CRM software het beste past bij uw organisatie? CRM oplossingen met elkaar vergelijken? Het selectietraject optimaal uitvoeren? Verkeerde beslissingen voorkomen? De onderstaande informatie helpt u daarbij. Het ICT informatiecentrum is onafhankelijk en helpt sinds 2001 jaarlijks meer dan 200.000 betrokkenen bij ICT projecten met informatie over de selectie van ICT oplossingen en leveranciers.


Boeken

In samenwerking met meer dan 200 kennispartners publiceert het ICT informatiecentrum (e-)boeken over de toepassing, selectie en implementatie van CRM software en over specifieke oplossingen, waaronder die van Microsoft en Salesforce. Alle titels van beschikbare CRM boeken kunt u vinden op de ICT boekensite van het ICT informatiecentrum. Alle boeken over de selectie van een CRM oplossing zijn onderdeel van de CRM box. Deze kunt u dus ook tegelijk ontvangen.

Whitepapers

Is het nog geen tijd voor een box of de boeken, dan kunt u gebruik maken van de vele whitepapers over CRM software. Deze beschrijven trends, tips en toepassingen en bieden u checklists, praktijkcases en andere waardevolle kennis. U kunt alle whitepapers over CRM eenvoudig downloaden via de website ICT whitepapers van het ICT informatiecentrum.

Zij gingen u voor

Sinds 2001 informeert het ICT informatiecentrum jaarlijks meer dan 200.000 organisaties over de toepassing, selectie en implementatie van bedrijfssoftware en andere ICT oplossingen. Daarmee is het ICT informatiecentrum de grootste zelfstandige en onafhankelijke informatiebron bij ICT projecten.

ERP informatie

Stel uw vraag

Heeft u een vraag over het ICT informatiecentrum of de beschikbare informatie over CRM software. De Servicedesk van het ICT informatiecentrum is bereikbaar via 085 40 10 218 of info@ictinformatiecentrum.nl.

 

BOEKEN BIJ UW CRM PROJECT

CRM software selectie
CRM software selectie
Waarom zijn de geluiden toch zo verschillend als het over het succes van CRM selectie- en implementatietrajecten gaat? Waarom lukt het de ene organisatie om zonder problemen de juiste CRM software te kiezen en werkend te krijgen, terwijl de andere tandenknarsend van de ene hobbel naar de andere gaat? In dit boek vertellen deskundigen u wat zij zien als de succesfactoren en valkuilen van CRM selectie- en implementatietrajecten.

CRM software
CRM software
Wat is de stand van zaken rondom CRM software? Wat zijn de belangrijkste trends? Welke oplossingen zijn er vandaag en wat biedt de toekomst? Op welke ontwikkelingen kunt u zich nu al voorbereiden? Wat is CRM software eigenlijk en wat maakt het zo belangrijk in de automatisering van de belangrijkste processen in uw organisatie? Wij legden deze en andere vragen voor aan enkele CRM specialisten die als kennispartner verbonden zijn aan het ICT informatiecentrum. Hun antwoorden leest u in dit boekje.

Handboek softwareselectie
Handboek softwareselectie
In dit boek maakt u kennis met de belangrijkste aspecten van het selecteren van CRM software en andere bedrijfssoftware. Doel hiervan is dat u de selectietrajecten beter kunt begeleiden, externe deskundigen beter begrijpt en uiteindelijk tot de beste beslissing komt. Stap voor stap voert het handboek softwareselectie u mee in het selectieproces, zodat u weet aan welke aspecten u per stap moet denken, waarover u besluiten moet nemen, wie daarbij betrokken is, enz. Uiteraard ontbreken ook diverse checklists niet. Sinds de eerste publicatie van dit handboek, hebben al tienduizenden grote en kleine organisaties het handboek gebruikt als leidraad bij hun CRM selectie.

Haal alles uit uw softwareprojecten
Haal alles uit uw softwareprojecten
De implementatie van CRM software wordt traditioneel beschouwd als een technische aangelegenheid. Met de IT afdeling als de trekker van het project en de focus op techniek. Leveranciers en gebruikers van vele soorten bedrijfssoftware hebben de laatste jaren veel ervaring opgedaan met de invoering van nieuwe systemen. Desondanks wordt nog altijd een groot deel van alle CRM projecten niet binnen de planning opgeleverd, voldoet de kwaliteit niet aan de vooraf gestelde eisen en worden budgetten overschreden. De technische benadering van projecten is daar voor een belangrijk deel debet aan.

Cloud computing, introductie
Cloud computing, introductie
Cloud computing is een actueel thema. IT specialisten praten erover, vaktijdschriften en nieuwsbrieven schrijven erover en ook bij beurzen en congressen staat de cloud centraal. Aan alles wat een hype kenmerkt, voldoet de grote aandacht voor cloud computing. Maar is het daarmee ook een hype? Of staan we aan het begin van een nieuw tijdperk waarin het normaal is dat de plaats waar IT oplossingen geïnstalleerd zijn niet meer per se de plaats hoeft te zijn waar de oplossingen gebruikt worden? Dat laatste lijkt het geval en daarmee is cloud computing eerder een structurele, blijvende verandering in het gebruik van IT oplossingen, dan een hype.

Cloud computing, migratie
Cloud computing, migratie
Internet raakt steeds nauwer verweven met ICT toepassingen. Niet alleen kan dagelijkse communicatie niet meer zonder internet, ook in zakelijke ICT toepassingen is dat in toenemende mate het geval. Onder het begrip ‘cloud computing’ bieden ICT leveranciers inmiddels een scala aan online ICT producten en diensten aan. Wat u voorheen als software of hardware zelf aanschafte, inrichtte en gebruikte binnen de technische infrastructuur van uw eigen organisatie, is nu beschikbaar ‘in de cloud’. Ook CRM software.